Palaute
Haluamme toimia niin, että kokemuksesi palveluistamme on hyvä ja pääset osallistumaan toimintamme kehittämiseen. Kun annat meille palautetta, saamme tärkeää tietoa siitä, miten onnistumme ja missä asioissa meillä on parantamisen varaa.
Anna meille palautetta
Digitaalisten palveluiden ongelmatilanteissa täytä Pirhan vikailmoitus (surveypal.com)
Voit antaa palautetta muullakin tavalla
- Kerro palaute työntekijöille siinä yksikössä, jossa sinä tai läheisesi olette asioineet.
- Täytä palautelomake palvelupaikoissamme.
- Vastaa kohdennettuihin kyselyihin, jos sinua pyydetään vastaamaan.
Kohdennettu kysely voi olla esimerkiksi palvelukokemuskysely, joka annetaan täytettäväksi hoidon aikana tai sen jälkeen. Palvelukokemuskyselyn voit saada myös tekstiviestinä.
Taysin sairaaloissa on käytössä tekstiviestillä lähetettävä palautekysely. Kyselyyn vastataan painamalla tekstiviestissä olevaa linkkiä. Kysely toimii vain älypuhelimissa. Vastaaminen on vapaaehtoista ja kysely lähetetään vain 18 vuotta täyttäneille potilaillemme, jotka ovat antaneet luvan sähköiseen asiointiin.
Palautteet käsitellään luottamuksellisesti. Palaute pyritään kohdistamaan siihen yksikköön tai palveluun, jota se koskee.
Lue lisää henkilötietojen käsittelystä asiakaspalautteen keruussa ja käsittelyssä: Asiakaspalautteita koskeva rekisteri
Muistutus
Jos olet tyytymätön saamaasi kohteluun tai palvelun laatuun, voit tehdä asiastasi myös kirjallisen muistutuksen, joka osoitetaan palvelua tarjoavan yksikön johtajalle. Muistutuksen tekemisessä auttaa tarvittaessa potilasasiavastaava tai sosiaaliasiavastaava.
Pirkanmaan hyvinvointialueen muistutuslomakkeet täyttö- ja palautusohjeineen:
Liity mukaan Asukaspooliin!
Päivitetty 9.12.2024