Pirkanmaan Kotitorin tarjoamat neuvonta- ja ohjauspalvelut säilyvät ennallaan, eikä palveluntuottajan vaihdoksella ole vaikutusta niihin. Kaikki tutut yhteydenottokanavat ovat jatkossakin käytössä. Myös palveluhaku, johon on koottu kotona asumista tukevia paikallisia palveluita, on edelleen käytettävissä Kotitorin verkkosivuilla.
Sähköpostissa ja sähköisessä asioinnissa on katkos perjantai-iltana 30.6.
Merkittävin asiakkaille näkyvä vaikutus on, että Kotitorin sähköpostissa ja sähköisessä asioinnissa on katkos perjantaina 30.6. kello 16.30–19.30. Katkoksen aikana Kotitorille ei kannata lähettää sähköpostia, sillä viestit eivät mene perille. Katkoksen aikana sähköpostin lähettänyt saa ilmoituksen omaan sähköpostiinsa, että viestiä ei voitu toimittaa, koska osoitetta ei löytynyt.
Katkon jälkeen sähköposti ja sähköinen asiointi toimivat jälleen normaalisti.
Kotitorilta neuvontaa ja ohjausta
Pirkanmaan Kotitori on matalan kynnyksen palvelu, joka tarjoaa neuvontaa ja ohjausta etenkin ikäihmisille, vammaisille henkilöille sekä mielenterveys- ja päihdeasioissa tukea tarvitseville ja heidän läheisilleen. Palvelu on maksutonta.
Kotitorilta saat tietoa esimerkiksi asumisesta ja kotiin saatavista palveluista, apuvälineistä, liikkumisesta, taloudellisista etuuksista, virkistysmahdollisuuksista ja järjestöjen toiminnasta.
Kotitori on Pirkanmaan hyvinvointialueen järjestämää palvelua, jonka palveluntuottajan toimii 1.7. lähtien Luona Hoiva Oy.
Näin saat yhteyden Kotitorille:
- Puhelinpalvelu 040 733 3949, avoinna arkisin kello 8-16.30
- Sähköposti palveluneuvonta@pirha.fi
- Kotitorin palvelupiste toimii osoitteessa Frenckellinaukio 2b, Tampere. Avoinna arkisin kello 9-16 ja ajanvarauksella kello 16-18.
- Verkkosivut osoitteessa www.pirha.fi/palveluneuvonta.fi. Sivuilta pääset myös sähköiseen asiointiin.
***
Uutista on päivitetty 3.6.2024: muutettu sähköposti- ja verkkosivuosoitteet ajan tasalle.