Poikkeus ovat kotiinkuljetettavat vaipat, joiden tilaamista ei tarvitse aikaistaa joulun takia. Tavaran toimittajan varastopalon vuoksi vaippojen toimituksissa saattaa olla edelleen viivettä tai vaippatilaukset voidaan toimittaa useassa erässä.
Jos hoitotarvikkeesi riittävät pitkälle tammikuulle, voit tilata uudet tuotteet tammikuun alussa.
Hoitotarvikkeiden toimitus kestää tuotteesta riippuen 2–4 viikkoa.
Hoitotarvikkeet toimitetaan valitsemaasi PostNordin noutopisteeseen. Ruuhkaisina aikoina tilaus kannattaa tehdä pakettiautomaatin sijaan PostNordin noutopisteeseen, jossa on asiakaspalvelija. Jos kuitenkin valitset noutopisteeksi pakettiautomaatin, varaudu siihen, että tilauksesi voidaan toimittaa johonkin toiseen automaattiin, jos valitsemasi automaatti on täynnä. Ulkotiloissa sijaitseviin Lähibokseihin hoitotarvikkeita ei toimiteta jäätymisvaaran vuoksi.
Tilaa maksutta jaettavat hoitotarvikkeet digitaalisella lomakkeella. Jos et pysty käyttämään digitaalista lomaketta, soita hoitotarvikepalveluun.
Hoitotarvikepalvelun puhelinnumerot:
- Akaa, Lempäälä, Orivesi, Punkalaidun, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski ja Ylöjärvi: 03 384 5203, ma–to klo 8–12
- Hämeenkyrö, Ikaalinen, Kangasala, Kuhmoinen, Nokia, Pirkkala, Pälkäne ja Vesilahti: 03 384 5501, ma–to klo 8–12
- Juupajoki: 040 457 7870, ma, ti, ke klo 11.30–12.30
- Kihniö ja Parkano: 044 786 5442, ti, ke, to klo 12–13
- Mänttä-Vilppula: 044 466 3339, ma, ti, to klo 12–14
- Ruovesi ja Virrat: 044 715 3289, ti, ke klo 10–15.30