Sisältöjulkaisija

Readspeaker

Asukaskysely: Kerro, mistä sinulle syntyy hyvä asiakaskokemus

Pirkanmaan hyvinvointialue kutsuu asukkaat osallistumaan kyselyyn, jonka tavoitteena on kerätä asukkaiden kokemuksia Pirkanmaan hyvinvointialueen tuottamista palveluista. Kysely on avoinna 15.9. asti, ja siihen voi vastata verkossa tai paperilomakkeella sosiaali- ja terveysasemilla.

Uutinen

Asukaskysely on osa selvitystä, jonka tarkoituksena on tunnistaa hyvinvointialueen erilaisia asiakasryhmiä ja ymmärtää näiden ryhmien tarpeita ja odotuksia. Samalla kerätään tietoa siitä, mitä asioita asukkaat ja asiakkaat arvostavat palveluissa ja mistä syntyy hyvä asiakaskokemus.

Vastaa kyselyyn omasta näkökulmastasi hyvinvointialueen asukkaana tai asiakkaana. Jos olet asioinut läheisen kanssa tai puolesta, voit vastata, miten sinä koit läheisesi saaman hoidon tai palvelun. Kyselyyn vastataan nimettömästi.