Pirha lukuina - toiminnan tunnusluvut
Pirkanmaan hyvinvointialueen tunnuslukujen avulla saat tietoa muun muassa palvelujen kysynnästä, hoitotakuun toteutumisesta, taloudesta, asiakastyytyväisyydestä sekä henkilöstötilanteesta.
Tiedot päivittyvät tunnusluvusta riippuen joko kuukausittain tai neljännesvuosittain, ja ne perustuvat hyvinvointialueen strategisiin kärkiteemoihin ja niihin liittyviin mittareihin. Kunkin luvun yhteydessä näet infokuvakkeen, jonka takaa löydät tietoa siitä, mitä luku tarkoittaa.
Tarkemmat raportit
Erikoissairaanhoidon palvelut
Esimerkiksi päivystyskäyntien määrä, hoitoon pääsyn ajankohdat ja leikkausten määrä.
Hoitotakuun toteutuminen: erikoissairaanhoito sekä perusterveydenhuolto
Hyvinvointialueen henkilöstö
Esimerkiksi henkilöstömäärä, yleisimmät nimikkeet, työssä viihtyvyys, avoimien tehtävien määrä.
Iäkkäiden palvelut
Palveluiden asiakasmäärä ja hakemusten käsittelyaika
Luottamus palveluihimme
Henkilöstön turvallisuusindeksi (NSS) sekä asiakkaiden suositteluindeksi (NPS)
Pelastus- ja ensihoitopalvelut
Esimerkiksi pelastustoimen ja ensihoidon tehtävämäärät sekä tehtävien tavoiteajan toteutuminen.
Perusterveydenhuollon palvelut
Käyntimäärät sekä hoitoon pääsyn odotusajat.
Sosiaalihuollon palvelut
Päihde- ja riippuvuustyön, vammaispalvelun, sosiaalihuollon ja lastensuojelun palvelujen asiakasmäärät.
Katso myös:
Tämän sivun löydät myös osoitteella pirha.fi/pirhalukuina
Päivitetty 16.4.2025