Asiakasmaksujen ja laskutuksen yhteystiedot

Onko sinulla kysyttävää laskustasi?

Jokaisessa lähetetyssä laskussa on mukana yhteystiedot (sähköposti ja puhelinnumero), joista voit kysyä laskuusi liittyvistä asioista.

Perusterveydenhuollon ja sosiaalihuollon maksut

Laskun eräpäivän siirtoon tai maksusuunnitelmaan liittyvät asiat

laskutus.pirha@monetra.fi
Puhelin 040 146 9957

Muut laskua koskevat tiedustelut

Akaa, Lempäälä, Orivesi, Punkalaidun, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski ja Ylöjärvi:
asiakasmaksutpegvt@pirha.fi
Puhelin 03 384 5191, ma - to klo 9 - 12

Muut kunnat ja suun terveydenhuoltoa koskevat laskut:
Lähetetyssä laskussa on mukana yhteystiedot (sähköposti ja puhelinnumero), joista voit kysyä laskuusi liittyvistä asioista. Puhelinpalvelu avoinna ma - to klo 9 - 12.

Erikoissairaanhoidon maksut (Tays)

Kaikki erikoissairaanhoidon laskuja koskevat tiedustelut

potilaslaskutus@pirha.fi
Puhelin 03 3116 6405

Tarvitsetko lisää maksuaikaa?

Voit siirtää laskusi eräpäivää, jos tarvitset lisää maksuaikaa: tämä onnistuu OmaPirha-palvelun Maksuni-osiossa. Muutosilmoitukseen pitää tallentaa puhelinnumero ja sen laskun numero, jonka maksuaikaa haluat pidentää. Saat tekstiviestin seuraavan päivän aamuna muutetusta eräpäivästä. Tai saat ohjeistuksen jatkotoimista, jos eräpäivän siirto ei onnistunut.

Päivitetty 7.3.2025