Asiakasmaksujen ja laskutuksen yhteystiedot
Onko sinulla kysyttävää laskustasi?
Jokaisessa lähetetyssä laskussa on mukana yhteystiedot (sähköposti ja puhelinnumero), joista voit kysyä laskuusi liittyvistä asioista.
Perusterveydenhuollon ja sosiaalihuollon maksut
Laskun eräpäivän siirtoon tai maksusuunnitelmaan liittyvät asiat
laskutus.pirha@monetra.fi
Puhelin 040 146 9957
Muut laskua koskevat tiedustelut
Akaa, Lempäälä, Orivesi, Punkalaidun, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski ja Ylöjärvi:
asiakasmaksutpegvt@pirha.fi
Puhelin 03 384 5191, ma - to klo 9 - 12
Muut kunnat ja suun terveydenhuoltoa koskevat laskut:
Lähetetyssä laskussa on mukana yhteystiedot (sähköposti ja puhelinnumero), joista voit kysyä laskuusi liittyvistä asioista. Puhelinpalvelu avoinna ma - to klo 9 - 12.
Erikoissairaanhoidon maksut (Tays)
Kaikki erikoissairaanhoidon laskuja koskevat tiedustelut
potilaslaskutus@pirha.fi
Puhelin 03 3116 6405
Tarvitsetko lisää maksuaikaa?
Voit siirtää laskusi eräpäivää, jos tarvitset lisää maksuaikaa: tämä onnistuu OmaPirha-palvelun Maksuni-osiossa. Muutosilmoitukseen pitää tallentaa puhelinnumero ja sen laskun numero, jonka maksuaikaa haluat pidentää. Saat tekstiviestin seuraavan päivän aamuna muutetusta eräpäivästä. Tai saat ohjeistuksen jatkotoimista, jos eräpäivän siirto ei onnistunut.
Päivitetty 7.3.2025