Asiakasmaksujen ja laskutuksen yhteystiedot
Onko sinulla kysyttävää laskustasi?
Jokaisessa lähetetyssä laskussa on mukana yhteystiedot (sähköposti ja puhelinnumero), joista voit kysyä laskuusi liittyvistä asioista.
Perusterveydenhuollon ja sosiaalihuollon maksut
a) Laskun eräpäivän siirtoon tai maksusuunnitelmaan liittyvät asiat
- Sähköposti: laskutus.pirha@monetra.fi
- Puhelin: 040 146 9957
b) Muut laskua koskevat tiedustelut
Akaa, Lempäälä, Orivesi, Punkalaidun, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski ja Ylöjärvi
- Sähköposti: asiakasmaksutpegvt@pirha.fi
- Puhelin: 03 384 5191, ma - to klo 9 - 12
Muut kunnat ja suun terveydenhuoltoa koskevat laskut
- Saamassasi laskussa on yhteystiedot (sähköposti ja puhelinnumero), joista voit kysyä laskuusi liittyvistä asioista. Puhelinpalvelu on avoinna ma - to klo 9 - 12.
Erikoissairaanhoidon maksut (Tays)
Kaikki erikoissairaanhoidon laskuja koskevat tiedustelut
- potilaslaskutus@pirha.fi
- Puhelin 03 3116 6405
Eräpäivän siirto
Tarvitsetko lisää maksuaikaa?
Voit siirtää laskusi eräpäivää, jos tarvitset lisää maksuaikaa: tämä onnistuu OmaPirha-palvelun Maksuni-osiossa.
Muutosilmoitukseen pitää tallentaa puhelinnumero ja sen laskun numero, jonka maksuaikaa haluat pidentää. Saat tekstiviestin seuraavan päivän aamuna muutetusta eräpäivästä. Tai saat ohjeistuksen jatkotoimista, jos eräpäivän siirto ei onnistunut.
Päivitetty 1.4.2025