Valikkonäyttö
Osallistu ja vaikuta
Osallistu ja vaikuta
Osallistu ja vaikuta - asukaskysely - nosto
Asukaskysely
Kerro, mikä sinulle on merkityksellistä hyvinvointialueen palveluissa.
Kysely on avoinna 23.10. - 6.11.2024. Siihen vastataan nimettömänä.
2.0 Hiusviivaerotin
Osallistu ja vaikuta - johdanto - web-sisältö
On tärkeää saada hyvinvointialueen asukkaiden ja palvelujen käyttäjien ääni kuuluville päätöksenteossa ja palvelujen suunnittelussa. Näin voimme kehittää aiempaa parempia ja saavutettavampia palveluja sekä varmistaa niiden yhdenvertaisuuden. Osallistumalla ja vaikuttamalla se on mahdollista!
Kehitämme palveluja saamamme palautteen perusteella, mutta lisäksi pirkanmaalaiset voivat aktiivisesti tuoda näkemyksenä esiin eri tavoin.
Osallistu ja vaikuta - ohjaus alasivuille - nosto
Asiakasraati on keskustelu- ja kehittämisryhmä, joka tuottaa tietoa, kokemuksia ja mielipiteitä hyvinvointialueen palveluista.
Aihekohtaisilla kyselyillä selvitetään aika ajoin laajan vastaajakunnan näkemyksiä.
Asukaspoolin jäsenenä pääset suoraan vaikuttamaan palvelujen kehittämiseen. Saat sähköpostiisi tietoa ajankohtaisista kyselyistä ja asukastilaisuuksista.
Asukkailla ja palvelun käyttäjillä on oikeus tehdä aloitteita hyvinvointialueen toimintaa koskevissa asioissa. Aloitteen voi tehdä joko digitaalisella lomakkeella tai toimittamalla sen kirjaamoon.
Jos sinulla on omakohtaista kokemusta esimerkiksi sairaudesta, kuntoutumisesta tai palvelujen käyttämisestä, voit toimia kokemusasiantuntijana tai kehittäjäasiakkaana.
Asukaspaneeleihin on valittu satunnaisotannalla joukko kansalaisia, joka perehtyy ja keskustelee päätöksenteossa tai valmistelussa olevista kysymyksestä.
Osallistu ja vaikuta - sinua saattaisi kiinnostaa - linkki
Sinua saattaisi kiinnostaa
Osallistu ja vaikuta - asukaspooli - nosto
Liity mukaan Asukaspooliin!
Osallistu ja vaikuta - palautemahdollisuus - nosto
Vai haluatko antaa palautetta!
Kun annat meille palautetta, saamme tärkeää tietoa siitä, miten onnistumme ja missä asioissa meillä on parantamisen varaa.
Palaute kohdistuu siihen yksikköön tai palveluun, jota se koskee. Palautteet käsitellään luottamuksellisesti ja voit antaa palautetta myös nimettömänä.